Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

ROUGHER BALTICORE
Friday, 13 January 2012 @ 23:42




Aku kini semakin hampir
Hampir apakah itu
Aku sendiri dengan mengetuk tempurung kepalaku
Aku tidak tahu menahu mana satu tumpuku
Hala tuju aku kini menjunam meredah serpihan batu tanah
Kelam kelambu aku memberi reaksi sepermati sel-sel neon merah
Kotak vibrasi menggegar memutar traskulasi oblongataku
Memanakan haluan melosok ke sistem saraf utama aku
Rayet rayet aku ini berhadapan pantulan imejan kerikil
Dari atas tanah menerus nerus ke bawah langit kusut kemaluan meluru
Nombor berterbangan di awang-awangan
Membentuk satu jalur-jalur yang merupa hasil berulangan
Memberi laluan kepada si noktah dan si koma berasmara bersama
Hasut telinga aku berbulu-bulu seakan kemaluan busut
Aku radak kiaca putih hasil nukilan tulosba
Bersepai-sepai menitik titik menderu satu tubuhpraksa
Sembilan belas perpuluhan sifar empat
Melibas terus di mata pemikiran saraf nervosa kaku
Aku kelam aku melukut menderita kepala lutut
Seakan mengoyak serpihan kepala rabak
Jiwa kosanostra bikin pekalang alang
Menebuk separuh kepala menolak lubang dalam dalam
Memorandum bikin kepalang aku meroyan serupa huruf "O"
Terlayang melayang aku ke persada berombak
Baltik keras terlihat kekaburan di mata hitam aku
Terukir satu besar membabi buta meluru kedepan kujur tubuh aku
Aku namakan itu Baltik
Laluan lintangan menderu deru menyebut aku
Memagnetkan diri supaya aku di tarik kuasa tolak dan tambah
Semakin jauh semakin kelihatan kecik serupa kelingking jariku
Kemanakah tujunya itu
Aku melayang lagi tanpa destinasi tuju aku
Destinasi tiada henti horizon nanti..

Baltikan keras,
AmirulKamarul

Labels: