Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

TORCHED LIGHTER FIGHTER
Thursday, 8 December 2011 @ 23:08

Jika hanya boleh gua hancur punah ranahkannya
Sekarang iaitu
Jika hanya boleh gua bersihin licin tiada abunya
Mati dengan menangis gua
berderet-deret sasaran gua lintasi
Rayap kehangatan merayap satu badan
Gua masih tidak mampu membuang jauh dari naluri
Percayalah
Hanya satu pembohongan kelepet kertas
Adakah berhampiran
Sedikit-demi-sedikit gua tembusi
Para jagoan bitaku hampir mati
Mati bitaku tersembur ganja merah melekat
Dapatkan lengan ini agar bisa di bantuin
Yang boleh mereka mereka hanya berganti luluh bahu
Lelaki itu tidak tahu
Semua yang telah hilang lagi
Melekat-rekat si ganja merah
Menutup ringan nyalaan obor vibrasi
Mata mengantuk rabak melebam terbuka
Melihat apakah ia ?
Keinginan untuk berhenti lempar ganja merah
Walaupun tidak bergerak
Gua meng-halt-kan rentak target utama pertama
Rayap kehangatan sekujur badan
Gua masih bisa boleh melempar buang
Terbuka mati kini pada waktu hening membeku pagi...



LimpahanGanjaMerah,
AmirulKamarul

Labels: