Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

STONER INSIDE MINDEDLY
Thursday, 1 December 2011 @ 12:31

Starting gua pening lalat bersahaja
mulaan yang pertama gua rasa
malam yang dingin disirami hujan yang renyai
gua berjalan seorang bersahaja
bertemankan telefonikasi
bertemankan sedondon Lennith & Maroon
gua berpacaran bersama Lennith & Maroon
terima kasih kerana menemani gua
disaat aku terpelanting melantun
aku tidak sangka akan begini
tapi bak kata Si Lennith & Maroon gua
"Rileks,chill sudaa"
gua fikir balik,
"betul juga cakap mereka"
kemudiannya gua rileks dan bersahaja
santai kesana mari
bertemankan Lennith & Maroon
terima kasih wahai Lennith & Maroon..

gua rasa gua basah ini malam
tapi gua pandang dan cakap
"Gua keringlah,mana ada basah"
itu lintasan langsung yang termeterai
dalam kepala hotak aku sepintas lalu
dalam diam gua terbenkalai
tup..tup
timbul si bayi kecik dalam kotak minda gua
fuuhhh
gua tak menyangka tanpa disangkalah kan
okayy
resipi gua semakin abnormalisasi sendiri
itu sudah cukup
gua seakan rasa tepat pada waktunya
si bayi kecik ni timbul dalam kotak minda gua
memang seperti magic bin ajaib
gua juga semacam tak percaya nak berkata
tapi gua seronok berbicara
semacam tengah hisap gam
layan kepala gua sorang-sorang
itu rasa gua perfect!
itu gua panggil perfect timing baby!
yehaaaaa..

gua malas nak fikir
dengan keabnormalan yang hadir
mereka tindik gua dengan sewenang-wenang
gua malas nak berhantam
gua rasa tak dapat hasil
dengan erti kata lain
"gua chill bersama Lennith & Maroon"
itu lagi bagus gua rasa
seperti hisap gam bersama sama
stone bersama
dan berkhayal bersama
itu lebih baik dari
gua kekakesan bagai setan durjana
yang mencocok supaya gua terasa
ohh tidak mungkin engkau berjaya wahai si durjana
aku tiup kau
"shuhhhh,sila berambus dari kotak minda aku sekarang"
berhenti sejenak aku bercengkerik seketika..


chillec dululah sampai sini
nanti gua sambung lagi kemudian
itu sahaja setakat ini
gua lancau dulu
gua goyang kemudian
gua gerak dulu
gua sambung kemudian

"lancau cibai gua,gua layan bersama Lennith & Maroon"

sekian,

guayangkencingbersepah,
AmirulKamarul

Labels: