Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

ROLLING OH ROMANCE
Friday, 14 October 2011 @ 04:04

hati kosong,
ber-rolling roller coaster aku naiki,
ini adalah bagaimana saya menghancurkan diriku,
sendiri di dalam,
aku letih menjadi diriku sendiri,
aku bosan menjadi orang lain,
dan aku penat berada di sini,
goncang botol,
twist penutupnya,
menghentam keras,
ke tanah,
mencium lumpur,
potong telinga anda,
lihat bagaimana ia bertukar dalam cara yang berbeza,
tiada yang sama anda fikir ia harus..


Dan kita berenang ke pantai,
hari-hari datang dan pergi,
aku pasti akan menyukai anda,
anda akan menyukai aku,
itu semua yang kita perlukan,
pergi dr segala-galanya,
kita percaya dalam iri hati,
aku boleh hidup tetapi saya ingin aku boleh mati,
tidak lagi..

pertama,
aku berkata,
aku telah mendapat apa-apa untuk hidup,
lalu dia berkata, "tidak."
tetapi kemudian,
aku bertanya kepadanya apa yang saya punya untuk hidup,
lalu dia berkata, "tidak, anda salah."
aku berjalan mundur dengan harapan,
agar seseorang untuk menangkap aku,
sebelum aku jatuh,
sebelum aku lemas..

sayang aku pulang ke rumah malam ini,
kita akan membiarkan pergi segala-galanya,
hanya untuk melihat bagaimana ia mengubah hari esok yang lebih baik,
lihat aku tertanya-tanya bagaimana,
ia boleh menjadi apa-apa jua,
yang bodoh atau lebih keras daripada ini...


Berbunyi Si Romances,
AmirulKamarul

Labels: