Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

MAYBE INVISIBLE DAY
Monday, 17 October 2011 @ 20:39



Aku mengambil pil untuk menjadikan aku bukan aku kurus
aku warnai rambut aku, dan memotong kulit aku
Aku telah mencuba segalaakuaku, untuk menjadikan mereka melihat aku
Tetapi aku mereka melihat seseorang yang tidak aku bukan aku

Malah, apabila Aku sedang berjalan di atas wayar
Malah apabila Aku menetapkan diri aku terbakar
Mengapa aku selalu merasa tidak kelihatan, lutsinar
Setiap hari Aku cuba untuk melihat yang terbaik
Walaupun di dalam Aku sedang begitu kacau-bilau
Mengapa aku selalu merasa tidak kelihatan, lutsinar

Di aku di dalam, neraka tenang aku
Mereka tidak bisa mendengar, menangis aku untuk membantu
Aku telah mencuba segalaakuaku, untuk menjadikan mereka melihat aku
Tetapi setiap orang, melihat apa yang aku tidak mampu melihat

Kadang-kadang apabila aku sendirian
aku berpura-pura bahawa aku seorang raja
Ia hampir dipercayai

Malah, apabila Aku sedang berjalan di atas dawai duri
Malah apabila Aku menetapkan diri aku terbakar
Mengapa aku selalu merasa tidak kelihatan, lutsinar
Setiap hari Aku cuba untuk mengunci masa lalu aku
Walaupun di dalam Aku sedang begitu kacau-bilau
Mengapa aku selalu merasa tidak kelihatan, lutsinar

Labels: