Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

DESCREETION BAIT TORTORISATION
Saturday, 20 August 2011 @ 21:52

dalam masa yang aku bentangkan
dalam masa yang seperti peluang
dalam masa yang terhad
dalam masa yang singkat
dalam masa yang tiada tahu akhirnya
dalam masa yang kau terima
dalam masa yang sementara,

cuba aku kawali emosionalisasi
cuba aku tuang tepi gundah gulana
cuba aku lihat dan meneliti
cuba aku menanti bibit bibit akhirnya
cuba aku menerima hasil kesudahannya.

sampai jangan aku tak terpalit
ya allah..
berikan aku petunjuk
berikan aku jalan yang lurus
berikan aku hidayah sinaran mu
berikan aku segelintir kekuatanmu
berikan aku kesabaran dalam keimanan
berikan aku pengetahuan yang seharusnya
berikan juga aku petunjuk yang pasti,

kerenah zahir batin itu
aku dah longlai mahu layani
sumpah aku katakan
aku longlai
aku tahan sahaja semua bait bait onar aku
bulan puasa seumpamanya bukan

aku mengharapkan
aku dihantar seorang yang mampu
untuk membantu aku
membawa aku berlari dan terus tanpa henti
daripada kerenah manusia yang sebegini
sumpah aku menyampah
tinggal nak aku ludah sebulat bulatnya
yang membikin onar itu kerenah kau
sampai nanti kerana itu penyasalan tanpa henti nanti...


lontaran bait sakit jiwa,
AmirulKamarul

Labels: