Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

CHANCES WISHING PRIORITIES
Wednesday, 24 August 2011 @ 12:09



Bismillahirahmannirrohim..
kata mulaku pembuka bicara
dihari yang ke dua puluh empat ini
sempena itu
di bulan ramadhan yang penuh rahmat dan berkatnya
di bulan agustus yang ke dua puluh empat
di minggu akhir pada bulan agustus
di minggu malam lailatul qadar yang penuh hikmahnya
aku semacam terlupa
semacam terbiarkan akan hari itu
sememangnya aku tak teringat juga.
bukan aku berbuat buat terlupa
atau sengaja sahaja
bila diketuk baru aku tertekan kedalam
disitu baru aku ingat
bahawasanya aku terlupa akannya
terlupa bawaha ulang tahun Encik Azik Samsualdin
yang ke dua puluh empat kot.. (lupalah aku haha!)
mintaku maaf kerana terlupa
angkara otakku yang tidak mampu untuk ingat
hari dan tarikh mereka yang tertentu
aku mungkin tak dapat memberi apa apa
tapi disini, di ruang aku,di blog aku,
aku memberi secebis ucapan yang tak bermakna apa
yang tiada harga apa
ucapan yang beruapa ulasan dan hujahan mungkin
sebagai ingatan tulus ikhlas
Selamat Hari Jadi
semoga panjang umurmu
murah rezekimu
moga hidupmu diberkati
moga di perkenalkan dengan cewek hendaknya
cepat cepatlah jumpa ye hohoho
sekali lagi aku ucapkan
Selamat Hari Lahir abang. ;)

(dah tak tahu nak cakap apa.karang tulis panjang lebar
tak paham pulak.hehe)

ikhlas dari,
AmirulKamarul

Labels: