Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

BAD MODERATION
Tuesday, 12 July 2011 @ 08:14



moderasi aku kini
pelbagai aku fikirkan
baik buruk aku pertimbangkan
duduk senyap aku berbelit celaru
tapi aku buat ade sebab aku sendiri
kau rasa aku jahat kan?
ya jahat itu adalah aku
aku rasa kau benci aku sudah
itu juga permintaan kau secara aman
damai juga dalam senyap aku bagi bulat bulat
patut juga aku di benci kau
bukan kau saja
semua orang pon
aku kan jahat
macam sial
macam pukimak
ya,itu semua aku
dan aku tahu
bila aku fikir balik apa orang cakap
aku memang tak layak untuk kau
lagi nak makan ringgit kau
aku rasa tak patut
itu semua agenda aku sendiri
harap aku kau faham
aku tahu sakit amat kau rasa sekarang
jangan kau risau
nanti aku juga akan rasa sakit
macam mana kau rasa sakit harini

semua yang aku buat
semua nya aku dah sedia
untuk hadap apa yang akan jadi
aku tahu buruk yang akan jadi
buruk lah juga yang aku pilih
kau tunggu jelah
nanti aku kena juga
apa kau rasa aku rasa
ucapan kau aku terjemah kembali
aku takkan jejak kawasan kau
jangan kau risau
aku buat semua yang hilang tu
bukan sebab kau
aku buat sebab aku sendiri
aku tak "halang" kau
aku hanya "memberhentikan" diri aku sendiri
itu sahaja.
lagi ada nanti aku burai kan dekat sini.
salam kau aku sambut dari jauh.
terima kasih atas segalanya.
tak tahu bagaimana aku nak hargai segalanya.


Cerita aku,
Amirul Kamarul

Labels: