Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

THESCANDALISTROCK VINTAGE BUNDLE
Tuesday, 5 April 2011 @ 13:15

tertarik aku pada pemandangan indah
disebuah kedai yang berhampiran jalan dhoby
kelihatannya sangat istimewa
dari pandangan rupa yang pertama kalinya
aku mula tertarikk ke arahnya
ohh mengapa perasaan ini terjadi?
apakah aku mula untuk meminati nya?
okay kita saksikannya sendiri..

-,-' penatlah wehh asyik nak berfalsafah ni..
haa,macam ni lah kita cerita cara biasa je aeh?
okay,cantek!
Hari aku nak share lah satu hobi aku ni.
aku mula minat dan tertarik pada sebuah kedai ni.
Kedai BUNDLE VINTAGE aeh.kedai ni diberi nama THESCANDALIST ROCK.
carakan nama die? yeah! aku sangat suka akan namanya itu.
aku mula tertarik,serius aku berkata ni.tak tipu wehh.
THESCANDALIST ROCK ni merupakan sebuah BUNDLE VINTAGE yang telah
beroperasi selama 7 bulan yang lalu.secara RAWnye lah aku bertanya kepada
pemilik kedai yang empunya kedai.Okay,nak tahu di mana lokasi?
kedainye terletak berhampiran dengan BAZAR KARAT,yaitu berdepan dengan Kedai IT ROO CAFE kalau korang tahu lah.haa bagi korang yang tahu IT ROO CAFE ni,so senanglah korang nak cari kedai ni.Kedai ni menjual barangan VINTAGE dari JEPUNIS okay.akan tetapi barang masih unlimited lah.disebabkan di JEPUN sekarang ni tengah mengalami TSUNAMI kan.Kedai ini di buka dari Jam 2pm - 4am.apa boleh buatkan.sabo jela.haha Okay Pemilik kedai ni yang setakat aku kenal lah ialah AYONG MANSOR (sila klik dinama untuk terus ke FACEBOOK pemilik FACEBOOK THESCANDALIST ROCK klik di THESCANDALIST ROCK untu ke laman facebooknya.JOM lah LIKE beramai-ramai bagi memeriahkan lagi BUNDLE THESCANDALIST ROCK ni.korang LIKE dekat sini and LIKE dekat page THESCANDALIST ROCK.Penghargaan anda semua amat dihargai.bagi maklumat lanjut sila comment Terus
di facebook AYONGM MANSOR :) ada sedikit gambar yang dapat aku kongsikan bersama.lihat dan amatilah sepuasnya ye.terima kasih juga kepada Ayong Mansor di atas perkongsian gambar anda.sangat di hargai ;) maaf kalau post ni tak bagus.ini saje yang termampu.enjoy readings!










Sekian coretan,
Amirul Kamarul

Labels: