Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

kau tak kesah? aku lagi tak hamek tahu langsung
Friday, 3 September 2010 @ 12:45


WARRRGHHHHH! HAMEK KAU!HAMEK KAU!HAMEK KAU!
(lepass geram ni.muahahaha)

apa lu pikir lu sorang boleh buat?
lu pikir lu dah bagus sangat?
lu pikir lu sorang je yang beriye?
MUAHAHAHAHAHA
sorry babe,lu salah orang.

Lu cakap wa yang nak kan?
dan lu pon tarak kisah kan?
hohohoho

it's coolest thing ever bebeh.
thank you for that shitty talking too.

Bak kate si Homer The Simpson "FUCK U!FUCK U!FUCK U!" muahaha


lepas ni? hoho
kau tengok jela ape jadi..
ape yang akan terjadi?
lu pikir lah sendiri.

selamat maju jaya.
raya lagi seminggu.
tak sabar aku nak berambus dari sini.
muahahahaha~
aku nak pegi mane?
yang kau nak sebok kenape?
lantak aku punye nenek tiri laa..

kau boleh blahh pegi manmpus!
muahahahha~
brrrrrrrrrrrrrr

some girl for the fucking damn shitty! yeahh muahahaha
fuck u hell yess she said.ohh i like that words so damn! haha




bye,assalamualaikum.. :)

Labels: