Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

i need somebody to love =_+
Sunday, 5 September 2010 @ 12:06

hohoho
baek punye title post kan?
ahahaha
haa ade sesiapa yang sudi nak share to love with me?

wahaha
okey saya gurau.ehe

peace.. :)

sebenarnya tajuk di atas adalah taju lagu mamat yg digilai ramai perempuan tu.
sape? kau tanya aku siape? ade aku kisah ke? bhahaha
okey die justin bieber.


oh tidakkk...sejak bila aku layan justin bieber ni..

ahahaha
okey,tak dinafikan lagu beliau memang best..

ehe
terima kasih kepada seseorang itu yang sangat taksub dengan justin bieber ni.dan
kepada abang angkat aku yang sengs tu.haha kalau takde die tak dengar la aku lagu ni.thank you bro! wahaha (jangan marah ye brade.ehe)

siape? hohoho sorry nama dirahsiakan diatas sebab-sebab yang tertentu.
ehe ehe ehe


so layan jela lagu ni sementara waktu ni.
tatahu ape pasal..

urghhh...soshittydamnmutherfucker.wahahhaa
okey nak chaw
tu je nak tulis.
babye doh pakcik bell-logg-gerr-goo-ree
hahahaha


peace bebeh :)

Labels: