Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

hmm =,=
Saturday, 4 September 2010 @ 15:34

okey..tadi sahur aku makan memang banyak gile la kot.
tak sangke bangun bangun bole dapat mcD kan.
sangat best dan bersyukur..

okey,hari ni aku bangun sahur pukul 3.50am.
tak tahu kenape aku bangun awal.
mungkin di sebab kan aku dalam keadaan yang tak menentu sekrang ni.
sangat tak tahu apa perasaan yang sedang aku rasa sekarang ini.
hmm..

aeh ape daa aku bukan nak cerita pasal perasaan aku.
haha lari topik.semangok! brrrr
okey, tadi sahur aku makan:
---> satu biji chicken McD
---> satu ketul ayam McD(peha tau.haha)
---> lima biji nugget ayam
---> air milo satu jag(jag biase je.aha)
---> air susu satu gelas(ehe.sedap doh)


haa tu lah yang aku santap waktu aku makan tadi.
kenyang gile boleh.
tapi masih lapar lagi.
errr kenape aku ni..
tiba tiba lapar je.
selalu tak macam ni..uhu

kenape aku macam ni..uhu

ohh..kebingungan sebentar..brr

setakat ni dulu je la,.
nanti update lagi..

hmm..okey lah bye.

Labels: ,