Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

Hari yang membosankan
Tuesday, 24 August 2010 @ 11:03

kenapalah hari selasa ni seharusnya hari yang membosankan?? haih.tak paham akulah.haha err..bosanbosanbosan! seseorang di luar sana boleh datang tolong buang bosan saya ni tak? haha (berharap konon..tuekkk!)
lepas buka je aku blank macam orang bodoh.nak belajar? mood belajar dah memang jauh melayang ke dasar laut sana.haha aih..layan gitar jela..touching touching,feeling feeling.haha (konon.. +_+)

lepas tu trylah layan Xbox360 kepunyaan pakcik aku.tapi tetap tak boleh layan okey..(biasalah dah lama tak mengadap game tu.kaku paku kutu.bhaha!)
tak boleh blah layan game,try layan lagu pulak.lagu apa kaurang tanya? aku layan lagu shuffle.ada apa hal luh??? haha tak boleh blah juga ni..haih tongong aku di buatnya..

datang pulak kawan aku.siapa??? tak payah tahu lah.yang penting dia okey dengan aku.tu saje.wahaha lepas tu? ikot dia kejap keluar pusing pusing naik motor scoot dia.(saja amek angin malam la katakan..haha) dah tu,sekejap je keluar.lepas tu balik.bapak sambung boring ni kan.

tapi...masa pejalanan nak balik tu tibe tibe seseorang ni telefon aku.aku ingatkan siapa.jadi,aku malas lah nak angkat.aku biar je.atas motor kot.kang angkat tak pasal pasal handphone tu melayang dah hal besar.haha bila dah sampai tu aku tengoklah handphone tu.nak tahu siapa telefon aku???
siDIA telefon aku wokk! bapak lah kegirangan aku tak terkatakan.setelah dua hari mendiamkan diri tanpa kata kata.lepas tu,aku pon hilanglah boring kan.haa apa lagi ber-mesej-an lalh dengan dia.apa tunggu lagi..haha

aku pon saja lah nak test dia nak tengok dia cakap apa.tut tut tutt,bila dia dah nak touching aku pon pujuklah balik tanya kenapa.rupa-rupanya dia tensyen dekat sana.perasaan kesian berbaur sedih mula menyelubungi diri aku.huhu (poyo pulak) bila di tanya kenapa dia taknak cakap.(ek eleh..rindu tu cakap jelah kan..lagi nak sorok-sorok..bengang betol aku lah.apa salah cakap je.malu konon.blah lah nak malu malu dengan aku.boleh jalan.haha)lepas tu aku pon ber-mesej-an sambil layan wayang rumah cerita "Disturbia".bestbest dok cerita tu.ehe ehe ehe.nak tahu pasal apa? lu tengok lah sendiri.assalamualaikum xD

okey aku nak tidur.tak mengantok.tapi buat buat mengantok sudah..haha
goodnight bel-log-ger.wahaha
chaw sin chii bebeh.pieceofshit! :)

Labels: