Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

a day with F.I.E.T.E.A
Saturday, 7 August 2010 @ 00:48

Date:06.08.2010
Location:Istana Garden Orchard
Starring:Fathiah Saad,Hadira Aifa,Tawfik,Izzat Shamin & Hilmi Fikri
Victim:Amirul Kamarul aka. Birthday Boy (HAHA)

**nak cerita panjang laa.take time yang lama.so nanti aku cerita lah.sekarang aku tak mandi lagi & aku nak mandi.haha okey! bye**

**TO BE CONTINUED**


Okey..hari ini 15 ogos 2010.pada pukul 1.10 am aku sambung menulis lagi.aha aha aha
okey.. aku nak sambung ceritera aku yang sudah lama tertunggak kini.
okey..macam ni actually(deyyy berapa banyak okey daaa.HAHA)errr pada hari ni
aku di surprise kan oleh mereka (f.i.e.t.e.) kurang asam sungguh!
aku dah cakap dah tak payah buat apa apa pon.taknak menyusahkan orang.
aku tak suka.tapi diorang ni degil tahap karma sakti.HAHA
diorang surprise dengan sebulat kek cokelat yang sebiji aku dapat dari atuk dan nenek aku.HAHA tak sangka dalam 2 hari birthday aku dapat kek yang sama.HOHOHO
rezeki kan,alhamdulilah.
okey sambung,mula nya begini si fath ni, dia ajak lah aku keluar dengan alasan
dia mintak teman dia.pada mulanya aku tak syak & tak tahu apa apa pon.so aku pon okey jelah.kang tak teman sedih tak berlagu pulak kan.haa
then lepas dah okey tu kena lah teman dia jugak kan.lepas sembahyang jumaat aku pon siap siap teros gerak bus stop nak ke bandaraya jb city square.(cehh) haha
then aku dan si fath berjumpa di bus stop itu.
kemudian naik lah kami berdua bas ape entah.aku pon tak hingat.haha
bila dah duduk tu dia ada cerita sesuatu.tu tak kesah la kan.tapi yang aku saspensi nye muka dia ade semacam.so dari situ aku terasa sesuatu yang kurang menyelerakan.
haha then di pendek kan.sebenarnya aku di tegak oleh fath.(grrr geram je aku)
pandai beliau berlakun.5 over 10 star aku bagi. HAHA
masa tu kami semua berjumpa di depan FOS city square.sume ade haa hamek kau.
tercengang aku.tapi aku rilek je.taknak tekantul aku punye tercengang tu.BHAHA
mereka yang ada masa tu Tawfik,Hadira Aifa,Izzat Shamin,Hilmi Fikri dan juga Fathiah.(grr still geram dengan si fath ni.HAHA)
then,tawfik bagitahu aku dia nak bawak aku ke suatu tempat.dan aku tak tahu dimana.soo aku follow jela.rupa rupanya lokasi meraka di taman bunga istana.sangat perfect lah juga kan aku rasa.dengan cuaca masa tu nak hujan tapi tak jadi hujan.
mendung mendung berlagu je gitu.haha so memang best lah.
then,kami pon celebrating bersama.huu
aku sangat terharu.tak pernah dalam hidup aku dapat celebrate sebegini wawhh!
harap kauorang bersama sama walau apa pon terjadi. :)
then berbalik kepada story, yang tak boleh blah aku kena choopp cake cokelat tu.WTH! habis mandi aku di buat nye.HAHA tapi its was nice try dude.good job to hilmy.sebab dia tersangat teruja nak kasi cake tersebut melekat dekat muka aku sampai sanggup kejar aku seround dekat taman bunga tu tapi tak dapat dapat juga.HAHA
yang penting sumua yang ada time tu kena selet kek dekat muka! yeah! yang paling terok sekali ofcourse la aku kan.HAHA nak tak nak terima jelah.bukan selalu kene selet kek dekat muka.aha so then dah semua nya habis pon balik straight to the house.itu jelah yang sanggup aku story.nak lagi? penat ahh..ni pon...errr MAKDATOK! BARFAK panjang kan.tak perasan aku.HAHA tapi dah tulis,so biar jelah.haha
okey lah.

with lotsofpurelovefromtheinnerbloomerofshit! ily friends! hope we never apart! thankyou again.i do appreciate what you all did for me even its a small matter.THANKYOU SO MUCH! ;D

chiow deyy achaa! gracias! :D

Labels: