Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

ber-dentum dentam dengan musik
Wednesday, 18 August 2010 @ 08:38

Haa..post ini aku saja tulis.nak share minat aku suka dengar lagu clubbing.kalau dulu orang panggil lagu 'Shuffle'.kini tukar lah nama lagu 'Clubbing'..HAHA sodap so di dongarkan.takde lah macam ni sebenarnya..
aku ni dulu pada zaman shuffle tengah naik,aku pon naik jugalah dengan shuffle ni.dah macam orang gila dah ter-seret - seret kaki.HAHA (ngutok nampak.ehe) tapi ber-shuffle ni pon aku rasa macam senaman gitu.macam larian
jarak tak bergerak.setempat je kan.dekat situ,situ jelah die bergerak terkinja-kinja.ehe (kepada mereka yang masih bershuffle jangan marah ye.aku dulu pon shuffle juga.bukan nak kutok ke hape.saje je ni.hee) okey.sambung lagi.HAHA shuffle ni sebenarnya best.bagi sesiapa yang mereject tu aku rasa dia tu tak ngeti nak shuffle kot.so,pilihan diorang yang senang adalah mereject mereka yang bershuffle.takde benda lain dah diorang nak buat agaknya.tak senang nak tengok orang senang.haih aku pon tak paham.HAHA
kan best macam dekat luar negara sana,apa orang nak buat tu takyah la nak
sebok.sebokkan diri sendiri je.ehe ehe ehe apa aku mengarot ni sampai cerita luar negara pergi.dodol! HAHA :D so,kalau macam dulu zaman shuffle tengah naek,kan bagus diorang gunakan aktiviti ni sebagai suatu aktiviti untuk bersukan atau sebaliknya.tapi,shuffle ni sebenarnya ada dalam clubbing je.dekat luar ni takde pon.tapi siapa la yang pandai-pandai bawak keluar sampai jadi suatu budaya ketika dahulu.eceyyy haha so senang cerita kalau sesiapa yang rasa dah gatal sangat kaki tu tak boleh nak duduk diam,rasa nak menghentak henyak lanatai pergilah ke clubbing yang berdekatan di bandaraya anda.dan luahkanlah perasaan anda di situ samapai semput nak mampus! haha okey? haa macam tu lah sedikit sebanyak pasal shuffle dan clubbing..(ehh..betol ke apa aku cerita ni??) HAHA hentam kromo jelah..

okeylah.terima kasih kerana membaca.
ada pendapat yang bertentangan?
tinggalkan comment anda sebanyak yang mungkin okey.

tottttss! ends of the story post
bye lotsoflovefromthebitch! takecare
chiow macha! :D

Labels: