Kosanostra Koyak Rabak




[ mickoris saputra ]
[ 20-an ]
[ Bajingan sedang menyemak ]
[ ]

Sehari di Bandaraya Johor Bahru
Saturday, 5 June 2010 @ 09:39

Bermula daripada rumah la.macam biasa.bangun bangun dah dekat pukul 10.lepas tu,nenekku mintak tolong pergi kedai.sebab gas dekat rumah da habis.tanpa membuang masa,aku masuk bilek air.tak mandi pon.just gosok gigi and cuci muke je.kasi fresh siket.bukan nampak pon kalau mandi ke tak kan.haha.then,aku pon pergi dan balik.lepas tu,balik balik je tampallah 'biore pore pack' dekat hidung.saje je.haha lepas tu baru mandi.then,siap siap teros.peh boleh time aku nak siap hujan boleh turun kan.geram je aku..tapi naseb baek hujan sekejap je.haha memang die kasi aku keluar lah. :p then da nak gerak,nenek aku hulur RM10.00.tak mintak pon.die yg nak bagi.dah orang bagi ambik jelah kan! haha patu teros gerak dengan duit dalam kocek ade RM18 sahaja.

Dari rumah aku jalan kaki ke Busstop nak ambik bas ke bandar.jauh ke tak dari rumah aku ke busstop? tu korang try test cube sendirilah kan.bagi aku dekat je kott.haha :p then sampai je bandar teros gerak Kotaraya jumpe akak angkat aku,Kak Imah name die.Die ni sebenarnye baru Gaji.so nak shopping la kan.aku join je.sekadar meneman.itu saje.

Kemudian,
Seharian hari aku di bandar.Lepak dekat City Square.masa baru sampai tu orang yang ade Fuhh! tak payah cakap lah kan orang yang ade macam sardin mampat la kott.haha giler aku duduk dekat city square.pelbagai jenis manusia boleh jumpe.haha then,dah teman kak imah ni beli barang die dekat kotaraya,patu ke city square pulak.nak melantak cakap die.da lapar sangat la kot.beli air dekat Cool Blog dulu sebelum pegi FoodCourt CS tu.so aku beli lar Milk tea Vanilla yang kak imah ni beli MilkShake Chocolate.then gerak Foodcourt makan Hot plate je.Antara makanan yg murah la kot dekat foodcourt tu.Then Sementare makan sambil tu kak imah ni menunggu Ex-Boyfriend die.die cakap dekat aku lah kan.yang benar die sorang jela yang tahu ye.Da makan aku teros berambus dari foodcourt tu pegi topup utk Kak imah ni.credit die boleh habis tibe2 kan.da topup utk die,aku pon jalan2 pusing2 cuci mata lah ape lagi.dalam tengah cuci mata tu,terserempak dgn membe lame aku panggil die dulu Mat Hujan sebab dulu rambut die macam Noh hujan.haha sekarang rambot da pacak da.rambot baru la kott.then,aku layan kepala die and geng die jalan2,lepak dekat jejantas,lepak dekat hardrock.lepas tu bepecah.tukar geng.haha aku lepak dengan membe aku yang laen,Diba,ecah n ade mamat sorang ni yang tidak di ketahui namenye.aku lupe nak tanye daa..haha teman diorang melantak kejup dekat kotaraya then diorang pon balik dekat2 maghrib time tu.lepas tu aku po pergi la lepak balik dengan kak imah and ex-boyfriend die ni.aeh tapi brade ni(ex-bf die) memang baik lah kan.die seorang photographer.tu je yang aku tahu.then, dalam pukul 8.05pm brade ni ajak gerak wayang.so aku pon ikot jela.sebab tiket da beli.da orang belanje jalan jela! haha so aku tengok cerita "Lagenda Budak Setan" pehh komen utk cerita ni? memang aku nak bagi 5star jela.bestt la bodo! haha aku tak nak cerita.kalau korang nak tahu tengok lah sendiri yee..haha :p then,cerita tu habis da dekat nak pukul 10.00pm.WTH?? aku pon gerak teros balik dalam keadaan terburu2.nak lincah kott takot bas takde weyy.tapi naseb baek bas ade.aku pon naek je bas Causeway link.haha hentam jela labu.yang penting sampai rumah kan.dari tak balik teros.da tuh turun lah aku dekat busstop.then macam biase lah jalan kaki dari busstop tu teros ke rumah.sambil jalan tu dengar Mp3.and then, tengah ontheroad nak ke rumah, Dearly aku (Girlfriend akulah) mesej aku.setelah seharian die senyap,aku mesej die tak reply baru sekarang die nak mesej.huh macam sedih pon ade juga.huhu then mesej die sampai rumah.ade la juga peneman aku time ontheroad nak ke rumah.sampai rumah dalam pukul 11.20pm macam tu.balik2 teros on laptop buka blogspot and tulis bende ni.lepas tu mandi,mesej Dearly,and tidur.itu sahaja cerita untuk hari ini.that's all a story for today..
sekian..

Labels: